Motions og Fitness hold

Er du ikke medlem af Firmaidræt Odense?

Hvis du bliver medlem kan du spare mange penge og få ekstra mange muligheder!

 

Motions- og Fitness hold

Sæsonen uge 01 - 26 (begge uger inkl.)

Gratis prøvetime inden du tilmelder dig!

Ved tilmelding til Senioridræt - Motions- og Fitness hold kan du frit gå til følgende aktiviteter, Pris kr. 819,-.

Når du har tilmeldt dig, kan du frit skifte mellem holdene eller gå på alle hold.

OBS! Der er begrænset plads på Jumping Fitness holdet så HUSK at reservere plads på holdet efter du har betalt holdtilmeldingen.

Pris pr. måned: 169,- 

(350,- for ikke medlemmer)

Binding 4 mdr. 

Pris for sæson kr. 819,-

 

 

Piger og gutter! Det er her, vi sætter alt ind på ét lod. Vi arbejder med mave-, balde- og lårmuskler, ryg og ”mormorarme”.
Vi har det rigtig sjovt og hyggeligt.  
 

Mandag kl. 18.30 - 19.20  
Lørdage i ulige uger kl. 09.00 - 09.50

Bike - for alle medlemmer. Er det rigtige for dig, hvis du er til fed musik, høj puls og sved på panden. Vi guider dig gennem træningstimen, så du får en udfordrende time – uanset niveau.  

Mandag kl. 17.00 - 17.50
Onsdag kl. 8.30 - 9.20
Onsdag kl. 17.00-17.50
  
Lørdage kl. 09.00 - 09.50 Power Bike (Lige uger)

Den nyeste motionsform, hvor du forbrænder masser af kalorier med et stort smil på læben. Træningen foregår på en lille trampolin, hvor fed musik og rytmen hjælper dig med at få pulsen op.


Tirsdag kl. 17.00-17.50
Torsdag kl. 17.30-18.20

En time med variation og udfordring for alle aldre. Fokus på styrke - power - udholdenhed - fleksibilitet - balance
koordination og hastighed! Den perfekte træning for hele kroppen.
 
Torsdag kl. 18.30 - 19.20  
Fredag kl. 10.00 - 10.50

Deltag i en energifuld zumba inspireret dansetime.

Der er fuld fokus på sved, glæde og god energi. Alle kan være med!

  
 
Tirsdag kl. 09.00 - 09.50
Onsdag kl. 19.10 - 20.00

Old school træning for de tre store muskelgrupper, baller, lår og mave.

Alle kan være med, øvelserne kan justres efter dit niveau.
 
 

Onsdagkl. 20.10-21.00

Yoga betyder i alt sin enkelthed forening mellem krop, sind og sjæl. Yogaen forebygger og lindrer tillige stresssymptomer og frigør spændinger i kroppen. Kom og vær med, yoga er for alle.
Mandag kl. 11.00 - 12.00 (Senior i fokus)
Mandag kl. 12.15 - 13.30 (Gravid Yoga)
Tirsdag kl. 19.00 - 20.20
Onsdag kl. 10.45 - 11.45 (Senior i fokus)
Onsdag kl. 18.0
0 - 19.00

TRX

Vi har fokus på styrke, intensitet og effektivitet når vi bruger egen kropsvægt og tyngdekraften.

Timen er for dig, som ønsker en sjov, effektiv træning og muligheden for at udfordre dig selv. 
 
  
 
 Mandag kl. 19.30-20.20

Elsker du håndvægte, elastikker og stepbænke - så er Stramp Op lige noget for dig!
Vi strammer hele kroppen op, med simple øvelser, som justeres efter niveau.
 
 
 

Onsdag kl. 09.30 - 10.20  (Senior i fokus)

Høj Intens Interval Træning!
Med HIIT træner vi ildtoptag, hjertekarfunktion og muskelstyrke. Yderligere skruer vi helt op for kalorie-forbrændingen.

 
 

Torsdag kl. 19.30 - 20.00

Det perfekte mix af konditionstræning
og rytme. Gang, step-ups og spark,
kombineres til små nemme koreografier.
Lav ledbelastning, men HØJ puls! 

 


Tirsdag kl. 10.00 - 10.30

Ønsker du at bevarer en god
kropsholdning, er træning af mave og
ryg super vigtig. Fuld fokus på at styrke
core, ryg og mave. Træning for alle.
 

 

Lørdag kl. 10.00 - 10.50 (Ulige uger)

Styrk både muskler og kredsløb. Timen tager udgangspunkt i forskellige styrkeøvelser krydret med pulstræning.
Tilpasset et seniorniveau, hvor alle kan deltage. Sjov og effektiv træning.
 
  
Torsdag kl. 10.00 - 10.50
(Senior i fokus)

Balancen svækkes med alderen, men
den kan styrkes og trænes i form. Ved
simple øvelser kan vi styrke muskler,
led og sener. Balance udfordres på flere
niveauer.

 
 
Torsdag kl. 09.00 - 09.50  (Senior i fokus) 

En god blanding af træning for hele kroppen. og alle de store muskelgrupper

Højt humør, sved på panden og udfrodringer til alle.

 
 
 
Fredag kl. 09.00 - 09.50  (Senior i fokus)

 

Kan man træne på en stol?. Svaret er, JA! Få effektiv træning og sved på panden ved hjælp fra en stol.
Stolen bruges både som redskab og som støtte. De fleste øvelser kan også laves stående.


Mandag kl. 09.00 - 09:50
 (Senior i fokus) 

Et simpelt reskab med uendelige varitionsmuligheder. 
Elastikker er gode for hele kroppen. Kropsbesvidsthed og kropsspænding styrkes og trænes.
Der er elastikker til alle niveauer.    

 
 
 
Mandag kl. 10.00 - 10.50
  (Senior i fokus)