Senior Motionshold

Er du ikke medlem af Firmaidræt Odense?

Hvis du bliver medlem kan du spare mange penge og få ekstra mange muligheder!

 

Motions- og Fitnesshold
Sæson uge 1 - 25

Ved tilmelding til Senioridræt - Motions- og Fitness hold kan du frit gå til følgende aktiviteter, Pris kr. 795,-.

  • Senior Elastik: Mandag kl. 09.00 - 9.50
  • Senior Balance: Mandag kl. 10.00 - 10.50 og Torsdag kl. 09.00 - 09.50
  • Gigt-Træning: Tirsdag kl. 11.00 - 11.50
  • Stole Fitness: Tirsdag kl. 10.00 - 10.50 og Fredag kl. 09.00 - 09.50
  • Senior Puls - Styrke: Tirsdag kl. 09.00 - 09.50 og Torsdag kl. 10.00 - 10.50 
  • Stram Op Senior: Onsdag kl. 09.30 - 10.20
  • Bike for alle medlemmer: Mandag kl. 17.00 - 17.50, Onsdag kl. 08.30 - 09.20 og kl. 17.00 - 17.50,
    Fredag kl. 10.00 - 10.50 
  • Yoga: Mandag kl. 11.00-11.50 og Onsdag kl. 10.45 - 11.40

Et simpelt reskab med uendelige varitionsmuligheder. 
Elastikker er gode for hele kroppen. Kropsbesvidsthed og kropsspænding styrkes og trænes.
Der er elastikker til alle niveauer.    

Mandag kl. 09.00 - 09.50

Kan man træne på en stol?. Svaret er, JA! Få effektiv træning og sved på panden ved hjælp fra en stol.
Stolen bruges både som redskab og som støtte. De fleste øvelser kan også laves stående.
Tirsdag kl. 10.00 - 10.50
Fredag kl. 09.00 - 09:50

Balancen svækkes med alderen, men den kan styrkes og trænes tilbage i rette form.
Ved simple øvelser kan vi styrke muskler, led og sener.

Mandag kl. 10.00 - 10.50
Torsdag kl. 09.00 - 09.50

Elsker du håndvægte, elastikker og stepbænke - så er Stramp Op lige noget for dig!
Vi strammer hele kroppen op, med simple øvelser, som justeres efter niveau.

Onsdag kl. 09.30 - 10.20 

Få pulsen op og konditionen på plads med på tidens hotte motionstrend Bike.
Cykelsko kan lånes.
Mandag kl. 17.00 - 17.50
Onsdag kl. 8.30 - 09.20 og kl. 17.00 - 17.50
Fredag kl. 10.00-10.50

Yoga betyder i alt sin enkelthed forening mellem krop, sind og sjæl.
Yoga øger dit overskud, giver bedre kropbesvisthed.

Mandag kl. 11.00-11.50  
Onsdag kl. 10.45 til 11.40   

Styrk både muskler og kredsløb.
Timen tager udgangspunk i forskellige styrkeøvelser krydret med pulstræning. Tilpasset et seniorniveau.

Tirsdag kl. 09.00 - 09.50
Torsdag kl. 10.00 - 10.50

Hvis du har kroniske smerter på grund af gigt, hjælper bevægelse og motion til at lindre smerter.
 
 

  Tirsdag kl. 11.00 - 11.50